Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

Σαν απόκληροι γυρίζουν(μιλάμε για πολύ κλάμα μόρτες και μόρτισες)



Πολύ κλάμα έπεσε τον τελευταίο καιρό να'ούμ...




Κλαίει ο "σύντροφος" Κροκοδειλόφιας με τα Χριστόφεια δάκρυα του...
Σκεφτήκατε ποτέ ποιά είναι η διαφορά  ενός "κομμουνιστή" με έναν σοσιαλδημοκράτη?
Θα σας πώ εγώ.Ο (ψευτο) "κομμουνιστής" κλαίει όταν χτυπάει τον λαό.










Κλαίει και ο Γιωργάκης ο υπηρέτης των αμερικάνων!(και ο Σαμαράς τα ίδια είναι απλά κλαίει σπάνια ένεκα της καλαματιανής καταγωγής του)
Ας πρόσεχες Γιώργο,εγω στα λεγα,θα το φάς το κεφάλι σου... 
Σκουπίσου λίγο με κανένα εκατοσταδόλαρο,χάλια έγινες...







Όχι ρε Νταβούτογλου!Όχι και έτσι ρε παιδάκι μου να΄ούμ.
 Στην παλαιστίνη ξέχασες τα λευκά κελιά και τα βασανιστήρια κύριε ναϋλον υπουργέ?Ξέχασες τις διώξεις στους κομμουνιστές?
Ξέχασες τους Κούρδους κύριος?Σιγά να 'ουμ θα σκίσεις κανά καλτσόν.




Αγγελικούλα?Κλαίς καμάρι μ?
Γιατί μωρή κοπέλα? 
Τι είπες?
Δεν τραβάει ο Γερμανικός Ιμπεριαλισμός?
Δεν σκοτώσατε αρκετό κόσμο ακόμα απο την πείνα και την απόγνωση?
Α...είπα και γω...



Βέβαια δεν θα έχω άδικο να αφιερώσω τον τελευταίο στίχο του άσματος με μία μικρή παραλλαγή...

"Πάρε άρε) λαέ την (ψυχή μου) εξουσία τους   ησυχία για να βρούν!"
  

Δεν υπάρχουν σχόλια: