Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

Όλα είναι δρόμος!




 Για τους συντρόφους εκείνους που λυγίζουν κάτω απο το βάρος των καιρών,για εκείνους τους απλούς ανθρώπους που ψάχνονται και απογοητεύονται,για τον νεολαίο που δεν την "παλεύει" χαρίζω αυτό το τραγουδάκι που τα σπάει.


ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΜΟΝΟΙ,ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΡΟΜΟΣ....
ΜΗ ΜΑΣΑΤΕ!

Δεν κοπάζει δεν σβήνει
στη καρδιά μου η φωτιά
που με τρώει και με ρίχνει
απ' την Εδέμ στο πουθενά

Οι αιώνες ρωτάνε

πόσο ακόμα θα αντέξω
να τρικλίζω εκεί έξω
ξυπόλυτος μόνος

Και γω ψιθυρίζω

δικιά μου η χαρά
δικό μου το αίμα
δικός μου κι ο τρόμος

Δεν είμαι μόνος

Δεν είμαι ο μόνος
Όλα είναι δρόμος

Η φωτιά,η γιορτή,η απώλεια,ο πόνος

Ο κάθε μικρός θάνατος
κι ο μεγάλος ο ατέλειωτος κόσμος

Όλα είναι δρόμος...




3 μέρες πρίν,26 Σεπτέμβρη


ΤΑ ΝΙΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Ο ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ!
Η ΕΛΠΙΔΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΓΩΝΑΣ!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: