Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Αυτή η γή είναι η δική σου γή


 Ένα καταπληκτικό τραγούδι γραμμένο απο τον κομμουνιστή Γούντι Γκάθρι σε εκτέλεση Μπρούς Σπρίνγκστιν

 Αυτή η γή είναι η δική σου γή

Αυτή η γή είναι ι δική σου γή,είναι η δική μου γή
Απο την Καλιφόρνια στο νησί της Νέας Υόρκης
Απο το δάσος με τις σεκόϊες μέχρι τα νερά του ρεύματος του κόλπου
Αυτή η γή φτιάχτηκε για σενα και για μένα

Όπως περπατούσα σε μία κορδέλα της λεωφόρου
Είδα απο πάνω μου τον ατέλειωτο δρόμο του ουρανού
Είδα απο κάτω μου μία χρυσή κοιλάδα
Αυτή η γή φτιάχτηκε για σενα και για μένα

Γύρισα και περιπλανήθηκα και ακολούθησα τα βήματα μου
Στις απαστράπτουσες άμμους διαμαντένιων ερήμων
Και παντού γύρω μου ηχούσε μία φωνή
Αυτή η γή φτιάχτηκε για σενα και για μένα

Ο ήλιος ερχόνταν λαμπερός στην βόλτα μου
Ο άνεμος κυμάτιζε πάνω στο σιτάρι και η σκόνη στροβιλίζονταν
Η ομίχλη διαλύονταν και μία φωνή ακούγονταν να τραγουδάει
Αυτή η γή φτιάχτηκε για σενα και για μένα

 Όπως περπατούσα είδα μία πινακίδα
Που έλεγε "όχι καταπάτηση"
Αλλά στην άλλη μεριά...δεν έλεγε τίποτα
Τώρα,αυτή η πλευρά ήταν φτιαγμένη για σένα και για μένα!

Στα τετράγωνα της πόλης,στην σκιά του καμπαναριού
Κοντά στο γραφείο της ανακούφισης- βλέπω τον λαό μου
Κάποιοι γκρινιάζουν και άλλοι απορούν
Αν αυτή η γή είναι ακόμα φτιαγμένη για σένα και για μένα 
 
 

2 σχόλια:

aliatas είπε...

Αυτό το χώμα ειναι δικό τους και δικό μας...

Ανώνυμος είπε...

σωστός.
Αφιερωμένο εξαιρετικά στον αγωνιζόμενο λαό της Χαλκιδικής.