1) Αντιγράφω (Ντοκουμέντα 16ου Συνεδρίου, σελ. 71, σ. Παπαρήγα):
«Στο 15ο Συνέδριο ξεκαθαρίσαμε το εξής πράγμα: Οτι η συγκέντρωση δυνάμεων, η πολιτική συμμαχιών του Κόμματος χτίζεται πάνω στην αντίθεση μονοπώλια - ιμπεριαλισμός. (...). Τι είναι ο ιμπεριαλισμός; Το ανώτατο στάδιο του καπιταλισμού. Ομως, δεν μπορούμε να χτίσουμε συμμαχία στην αντίθεση καπιταλισμός - σοσιαλισμός, γιατί σημαίνει συμμαχία για τη σοσιαλιστική επανάσταση και συμμαχία για τη δικτατορία του προλεταριάτου. Αυτό δεν μπορούμε να το βάλουμε.
Και δεν μπορούμε να το βάλουμε, γιατί είναι και λυμένο θεωρητικά, αλλά και η πείρα αυτό δείχνει». Κανένα νέο δεδομένο δεν επιτρέπει αναθεώρηση όσων θεωρητικά και εμπειρικά, κατά το 16ο Συνέδριο, είναι λυμένα. Εντούτοις στις Θέσεις γίνεται ακριβώς αυτό το λάθος: Προτείνεται οικοδόμηση πολιτικής συμμαχιών στην αντίθεση καπιταλισμός - σοσιαλισμός. Αλλά πάνω σε αυτή την αντίθεση, όπως σωστά διαπιστώναμε στο 16ο Συνέδριο, δεν χτίζεται η - στρατηγικής σημασίας για την Επανάσταση - πολιτική συμμαχιών.
2) Με αυτήν την (μη) πολιτική συμμαχιών «πλησιάζουμε» το σοσιαλισμό μόνο ως αντικατοπτρισμό. Η Λαϊκή Συμμαχία, που δεν είναι πολιτική, δεν συμμετέχει σε εκλογικές μάχες, που απορρίπτει όσους διαφοροποιούνται από το ΚΚΕ (Θέση 67), που «έχει μια ορισμένη μορφή διαμόρφωσης με τη δράση σε κοινό πλαίσιο των ΠΑΜΕ, ΠΑΣΕΒΕ, ΠΑΣΥ, ΜΑΣ», είναι «συμμαχία» μόνο με τον εαυτό μας.
3) Η πολιτική γραμμή των Θέσεων ουσιαστικά εφαρμόζεται εδώ και χρόνια. Εχουμε ήδη δείγματα ότι δεν περπατάει: οργανωτική στασιμότητα, πτώση κυκλοφορίας «Ρ», επίπεδο ταξικού κινήματος, οδυνηρό εκλογικό αποτέλεσμα. Ας σταθούμε στις εκλογές. Η σ. Παπαρήγα («Ρ», 22/3/2012) έλεγε: «Αντικειμενικά λοιπόν στην εκλογική μάχη το κριτήριο ψήφου προς το ΚΚΕ μπορεί και πρέπει να είναι πάνω στη συνολική του στρατηγική». Δεν συνιστά απολυτότητα να λέμε ότι «επιβεβαιώθηκε» (Θέση 48) μια στρατηγική που την αναδείξαμε ως κριτήριο ψήφου, αλλά αντί να συγκεντρώσει δυνάμεις τις μείωσε στο μισό; Βέβαια, όποτε έρχεται η κουβέντα στο εκλογικό αποτέλεσμα επαναλαμβάνουμε τα περί «κοινοβουλευτικών αυταπατών». Οχι. Αυταπάτες δημιουργούνται όταν αρνούμαστε να ερμηνεύσουμε απροκατάληπτα την ζωντανή εμπειρία από κάθε πολιτική μάχη. Τέτοια μάχη είναι και οι εκλογές. Δεν σπέρνει «κοινοβουλευτικές αυταπάτες» ο Λένιν όταν ισχυρίζεται («Γράμματα στον Γκόργκι») ότι «απ' τα αποτελέσματα των εκλογών εξαρτάται κατά πολύ και η ανάπτυξη του κόμματος».
4) Επί κρίσης, θέτοντας ως προαπαιτούμενο κάθε λαϊκής συσπείρωσης τη συμφωνία με τη θέση μας για λαϊκή εξουσία, αφήσαμε αναξιοποίητους σειρά πολιτικούς «κρίκους». Π.χ. Το «δεν πληρώνω». Εμείς είπαμε: Δεν πληρώνω, αλλά πρώτα λαϊκή εξουσία. Χρέος. Εμείς είπαμε: Οχι στο χρέος, αλλά στη λαϊκή εξουσία. Ευρώ - ΕΕ. Εμείς είπαμε: Δεν αρκεί το όχι στην ΕΕ, χωρίς το «ναι» στη λαϊκή εξουσία. Μνημόνιο. Εμείς είπαμε: Δεν φταίει το μνημόνιο, αλλά ο καπιταλισμός, η κρίση και ότι δεν έχουμε λαϊκή εξουσία. Σωστά. Ομως υπηρετείται ο στόχος της λαϊκής εξουσίας, όταν, στη μαζική πάλη για την ανακούφιση του λαού από τα βάσανά του, τίθεται σαν (διαχωριστική) προϋπόθεση; Πανομοιότυπα απουσιάσαμε από το καθήκον να παρέμβουμε στο αυθόρμητο που εκδηλώθηκε. Δεν δηλώσαμε «παρών» για τον προσανατολισμό και τη συνειδητοποίησή του. Αφήσαμε άλλους να το κατευθύνουν, να το αξιοποιούν. Από τις πλατείες που τις καταγγείλαμε από την Ισπανία κιόλας, πριν ακόμα εμφανιστούν στην Ελλάδα, μέχρι τις πατάτες. Από τις διαδηλώσεις για το μνημόνιο μέχρι τα διόδια - όταν έρχονταν άλλοι εμείς φεύγαμε.
5) Η εξάρτηση για την αστική τάξη μιας εξαρτημένης χώρας είναι το πλαίσιο προσαρμογής της στο διεθνή καπιταλισμό. Πολιτικά, η εξάρτηση για την αστική τάξη σημαίνει τη διεθνή της εγγύηση - στήριξη για την παραμονή της στην εξουσία. Η ταξική ανάδειξη του εξαρτημένου χαρακτήρα του ελληνικού καπιταλισμού δεν σημαίνει συσκότιση των ευθυνών της αστικής τάξης για τα δεινά του λαού ή απαλλαγή από αυτές, ή πολύ περισσότερο «παράθυρο» συνεργασίας με τμήματά της. Είναι πολιτική της καταδίκη. Η εξάρτηση συνιστά καταισχύνη του συνόλου της αστικής τάξης και χειροπιαστή απόδειξη ότι το κεφάλαιο δεν έχει πατρίδα και για το λόγο αυτό, για να εξυπηρετήσει τα δικά του συμφέροντα, υποδουλώνει το λαό, σε συμμαχία με το ξένο κεφάλαιο. Αυτή η ανάλυση του Λένιν στον «Ιμπεριαλισμό», στο «Η Βαριά Βιομηχανία στην Ελλάδα» του Μπάτση, στο «Το ξένο κεφάλαιο στην Ελλάδα» του Μπελογιάννη, ισχύει ακέραια και σε συνδυασμό με τα σημερινά οικονομικά και πολιτικά δεδομένα, η πραγματικότητα βοά: Η εξάρτηση της Ελλάδας βαθαίνει.
Πραγματικότητα που για να έχουμε αποτελεσματική πολιτική γενικά (και ειδικά όσον αφορά τη διασύνδεση του ταξικού με το πατριωτικό) δεν γίνεται να αγνοούμε, να θολώνουμε με σχήματα περί «αλληλεξάρτησης», να μισοδεχόμαστε (ή μισοαρνιόμαστε) με φράσεις όπως «ισχυρές εξαρτήσεις», εισάγοντας έτσι στην επιστήμη του μαρξισμού το «ολίγον έγκυος».
6) «Ριζοσπάστης»: Δημοσιεύματα όπως το διήγημα για το δολοφόνο του 15χρονου, τα «πέρασε για λίγο από τον ΔΣΕ» για τον Μίσσιο, ανιστόρητες αναφορές ότι «το ΚΚΕ καμία σχέση δεν έχει με την αριστερά», κείμενα όπου αντί επιχειρημάτων βρίθουν ασυνταξιών και αφορισμών, πρωτοσέλιδα όπου απουσιάζει ή υποβαθμίζεται το σημαντικό της επικαιρότητας (π.χ. θάνατος Τσάβες), δεν συνηγορούν στην εκτίμηση περί «βελτίωσής του».
ΠΡΟΤΑΣΗ: Επαναφορά - επικαιροποίηση του Προγράμματος του 15ου Συνεδρίου, συγκρότηση Αντιιμπεριαλιστικού - Αντιμονοπωλιακού - Δημοκρατικού Μετώπου, με κατεύθυνση την ανατροπή του καπιταλισμού. Ενα Πρόγραμμα πιο αναγκαίο κι από την πρώτη φορά που το εμπνευστήκαμε επειδή ακριβώς τα προβλήματα που επιφέρουν ο ιμπεριαλισμός, τα μονοπώλια, οι αντιδημοκρατικές εκτροπές, η αναβίωση του φασισμού, η καπιταλιστική κρίση, έχουν οξυνθεί στο έπακρο. Το ΑΑΔΜ μπορεί να οικοδομήσει αντικαπιταλιστική συμμαχία, διότι:
Πρώτον, συνδέει τώρα, σήμερα, την πάλη για το καθημερινό πρόβλημα με το σοσιαλιστικό μετασχηματισμό.
Δεύτερον, είναι πειστικό και το κατορθώνει γιατί λαμβάνει υπόψη, ειδικά στις παρούσες συνθήκες εξαθλίωσης του λαού, ότι πρώτα «Οι άνθρωποι πρέπει να είναι σε θέση να ζουν για να μπορούν να κάνουν ιστορία» (Μαρξ - Ενγκελς, «Γερμανική ιδεολογία»).
Τρίτον, δεν παραιτείται από κανένα όπλο και από κανένα ενδεχόμενο - έστω και το πιο αμυδρό - στον επαναστατικό αγώνα, μη εξαιρουμένου του ενδεχομένου κυβέρνησης του ΑΑΔΜ, η οποία θα συνιστούσε διαστρέβλωση αν συσχετιζόταν με «στάδια», με «ενδιάμεσες εξουσίες» ή με την «αριστερή» κυβέρνηση αστικής διαχείρισης που ευαγγελίζεται ο ΣΥΡΙΖΑ.
Τέταρτον, μιας και εμείς δεν είμαστε Μπλανκιστές ώστε να αδιαφορούμε για τη λαϊκή πλειοψηφία, συνιστά επιτομή του αντικαπιταλιστικού αγώνα γιατί οικοδομεί λαϊκή πλειοψηφία, που δικό της έργο με επικεφαλής την εργατική τάξη είναι η Επανάσταση, καθώς προωθεί τις αναγκαίες συμμαχίες που δεν αποτελούν τίποτα λιγότερο από τον ίδιο τον πυρήνα του πολιτικού σχεδίου ανατροπής του καπιταλισμού.
Νίκος Μπογιόπουλος
μέλος ΚΟΒ «Ριζοσπάστη»
Σχόλιο: Εκτός απο την εκλογική ανάλυση(την οποία μάλλον υπερτιμάει) ο Μπογιόπουλος αναδεικνύει κάποια πολύ σοβαρά και σωστά στοιχεία της λαθεμένης πολιτικής γραμμής του ΚΚΕ.Δεν είναι μυστικό ότι αυτά τα στοιχεία της κριτικής του,είναι βασικές κατευθύνσεις του ΚΚΕ-μλ.Μάλιστα σχεδόν μόνο του ΚΚΕ-μλ.
Το ζήτημα της εξάρτησης τοποθετείται στην σωστή του βάση με την ανάδειξη της αντιιμπεριαλιστικής πάλης και την αλλαγή της πολιτικής συμμαχιών.
Είναι αναμφισβήτητα θετικό το γεγονός της αποδοχής της πραγματικότητας μέσα απο το επίκαιρο λενινιστικό οπλοστάσιο,όπως θετικό είναι και το ότι η αγωνία για την απάντηση του λαϊκού κινήματος αγγίζει και αφορά πολλούς αγωνιστές πολλών χώρων.
Ζητήματα τα οποία μεγάλο κόμμάτι του στελεχικού δυναμικού του ΚΚΕ έχει αποφασίσει να παραμερίσει με τον αριστερισμό της σοσιαλιστικής εφόδου που δεν λειτουργεί παρά σαν την αναχώρηση απο την ουσιαστική ανάγκη της οργάνωσης της αντίστασης και της λαϊκής πάλης πάνω στην κύρια αντίθεση ιμπεριαλισμός-λαοί.Όπως εκφράζεται με την διπλή εξάρτηση στην Ελλάδα απο Αμερικάνους και Ευρωπαίους Ιμπεριαλιστές.Χωρίς να υποτιμιέται η βασική αντίθεση κεφάλαιο-εργασία,η οποία είναι διαλεκτικά δεμένη με την κύρια,το λαϊκό κίνημα πρέπει να βάλει στην προμετωπίδα της αντίστασης του το ζήτημα της πάλης ενάντια στον ιμπεριαλισμό.
17 σχόλια:
από πότε το ΚΚΕ μλ είναι με το ΑΑΔΜ ?
μιας και σε κουβέντες αλλού διαβάζω το αντίθετο , ότι άλλη η αντίληψη για την εξάρτηση από το ΚΚΕ , και άλλη η " επαναστατική " .
αυτά περί δικαίωσης του ΚΚΕ μλ που δεν τα καταλαβαίνω .
κατά τα άλλα είναι θετικό το ότι το ΚΚΕ είναι σε κρίση , και ας είναι αντιφατικοί όλοι οι πόλοι των αντιθέσεων .
το ΑΑΔΜ είναι μια πρόχειρη ρετσέτα του κομμουνιστικού ρεφορμισμού , ενώ τόσο η εξάρτηση όσο και η άρνηση της , είναι μια κουβέντα ναρκοθετημένη , που σε πάει από την άρνηση της εθνικής ανεξαρτησίας στην κρατική προκοπή και φιλολαϊκή ανάπτυξη .
ο κάθε χώρος όμως έχει την ιδιαίτερη λογική του , και σε κάθε αντίθεση οργανώνονται και δευτερεύουσες όψεις , που όμως μπορεί να δώσουν πράγματα .
" κάποιος σύντροφος "
Και εγώ δεν καταλαβαίνω σε ποιο σημείο η κριτική του Μπουγιόπουλου ταυτίζεται με τις απόψεις του ΚΚΕ(μ-λ). Μάλλον θα πρέπει να ψάξεις και να βρεις τη κριτική που άσκησε το ΚΚΕ(μ-λ) στις θέσεις του ΚΚΕ στο 15ο συνέδριο.
Καλα δεν Απανταω σε χαζό μαύρες και συνδικαλιστικού τύπου τοποθετήσεις. Αν σε τσουζει που σταθερά 30 χρόνια τωρα αναδεικνύουμε και βάζουμε το Ζήτημα της εξάρτησης και του ιμπεριαλισμού ...πρόβλημα σου.το γεγονός ότι κάποιοι όψιμως τα ανακαλύπτουν και κάποιοι άλλοι ούτε κάν που τα βλέπουν παρα σαν παγκοσμιοποίηση και ολοκλήρωσεις παλι δικό τους πρόβλημα. Δεν ψάχνω δικαίωση ούτε και το ΚΚΕ-μλ . Αυτο δεν σημαίνει ότι θα το παίξω και σεμνοτυφος. Φυσικά και δεν σου αρέσει αλλα παλι πρόβλημα σου. Αν εσύ κατάλαβες ότι αναφέρομαι στο ααδμ η αν κατάλαβες ότι μπογιοπουλος θέλει αναβίωση του ααδμ τότε μπράβο σου. Μίλησα για κάποια στοιχεία ανάλυσης .το ααδμ φυσικά ,είχε ρεφορμιστικη λογική μιας και άφηνε κυβερνητικά ενδεχόμενα διαχείρισης του καπιταλισμού σε μεταβατικό στάδιο.επίσης δεν σε θεωρώ σύντροφο
Δεν ταυτίζεται η κριτικη . Ενέχει στοιχεία βασικά της άποψης του ΚΚΕ-μλ. Μην τρελαθούμε τωρα αυτο λέω
προφανώς δεν με θεωρείς σύντροφο .
αυτός είναι και ο λόγος που γράφω , να γίνεστε ρόμπα .
για την απουσία κάθε ηθικής .
" κάποιος σύντροφος "
Δεν ξέρω τι άλλο να πω , με αυτό το στυλ αντιπαράθεσης , και βγαίνω και απο τα ρούχα μου .
Μπήκα σπιτι μετα 4 μέρες , θυμόμουν οτι κατι είχα γράψει και βρήκα αυτό .
Γιατί δεν ειμαι συντροφος σύντροφε ?
" καποιος συντροφος "
"καποιε συντροφε" είσαι διχασμένη προσωπικότητα; σε σχόλια με διαφορά μισής ώρας πρώτα λες ότι γράφεις για να γινόμαστε ρόμπα και μετά ρωτάς γιατί δεν είμαι σύντροφος σύντροφε... χίλιες φορές ο βαγγέλης ζ....
μα ο λόγος που γίνεστε ρόμπα , είναι ότι λέτε ότι δεν είμαι σύντροφος .
που είναι ένδειξη των αστικών δανείων στην άσκηση της αριστερής κομμουνιστικής πολιτικής . Που βλέπει σαν αριστερά και κομμουνιστικό κίνημα την γκρούπα του καθενός .
τα λέει και το ΚΚΕ , αλλά είναι και 20000 ...
μαζί και οι προβοκάτσιες για την βία των ΕΑΑΚ . Δεν βαριέσαι , φοιτητικές εκλογές είναι , θα περάσουν ...
προφανώς δεν το πήρα πίσω το " ρόμπες " , αν και δεν βλέπω να παίρνω απάντηση .
" κάποιος σύντροφος "
Αυτά περί προβοκάτσιας γιατί τα λες σε αυτό το μπλογκ και όχι στην αρχική συζήτηση του άλλου μπλογκ;
http://www.antigeitonies.blogspot.gr/2013/03/blog-post_27.html
Νομίζω ότι ρόμπα είναι αυτός που χρησιμοποιεί κνίτικες μεθόδους στη σχολή και λογικές καπελώματος αλλά κατά τα άλλα σύντροφους μας ανεβάζει και συντρόφους μας κατεβάζει.
Μάθε πρώτα να λες τα ίδια πράγματα και να μην αλλάζεις τοποθέτηση ανάλογα με το μπλογκ που είσαι και ύστερα έρχεσαι να μας πεις για το στυλ μας.
αν ήθελα να πω άλλα εδώ , απλά δεν θα έβαζα υπογραφή . τα ίδια λέω , τα ΕΑΑΚ δεν είναι μπαμπάς της αριστεράς , συντροφικότητα σημαίνει καθαρές γραμμές και σχέσεις .
κατά τα άλλα , το " δεν σε θεωρώ σύντροφο " ο Γούντι το είπε πατώντας πάνω σε κουβέντες στο άλλο blog , οπότε έτσι τα μπλέξαμε . Είναι ξεκάθαρο ότι έγραψα ένα απλό σχόλιο για το ότι ο Μπογιό δεν είναι ΚΚΕ μλ , η διαφωνία του δεν είναι ΚΚΕ μλ . Και παίρνω αυτή την απάντηση .
Μάλιστα δεν θυμάμαι αν ο Γούντι με έβριζε χυδαία στο άλλο , οπότε ας πούμε το πήρα σαν case study , να καταλάβω ρε παιδί μου , πως η οπαδική νοοτροπία , και ο φανατισμός του νεοφώτιστου μπένει στην αριστερά .
Και δεν μιλάω για το ΚΚΕ μλ , αυτά είναι οριζόντια φαινόμενα , απλά εν προκειμένω ο Γούντι εκθέτει συγκεκριμένη οργάνωση .
εγώ δεν έχω κάποιο θέμα μαζί σας , και αυτός είναι ο λόγος που είμαι εδώ .
" κάποιος σύντροφος "
Τότε βγες στο άλλο μπλογκ να πεις:
"Αυτός είναι και ο λόγος που γράφω , να γίνεστε ρόμπα".
Στο άλλο μπλογκ μας το παίζεις συντροφάρα και θίγεσαι άμα ανεβάζουμε τους τόνους.
Αλλά δεν τολμάς, γιατί έχεις διγλωσσία και είσαι οπορτουνιστής. Άλλα λόγια ανάλογα με το ακροατήριο.
όποιος στο άλλο μπλογκ πω ότι ο μπογιό είναι φλωρακικό ΚΚΕ και όχι ΚΚΕ μλ , αριστερό ρεύμα του συν , και οτιδήποτε άλλο , και μου απαντήσει " δεν είσαι σύντροφος " θα του πω είσαι ρόμπα .
βέβαια , όταν ξεδιπλώνονται οι αντιθέσεις σε ένα κόμμα , οργάνωση κλπ , πίσω από την εμφανή μορφή τους οργανώνονται και άλλες όψεις . Ούτε γω είμαι με το ΑΑΔΜ , αλλά χαίρομαι με αυτό το ξέσπασμα μέσα στο ΚΚΕ . Δεν ψαρεύω στα θολά όμως , ήταν φάουλ όχι ότι το ανέβασε ο Γούντι , ότι είπε πως δικαιώνει το ΚΚΕ μλ . Φτηνός πολιτικαντισμός , ψάρεμα στα θολά νερά .
οι χαρακτηρισμοί δεν πάνε σε όλο το blog , πόσο μάλλον μια οργάνωση . Πάνε σε όποιον έχει αυτό το στυλάκι .
" κάποιος σύντροφος "
"Αυτός είναι και ο λόγος που γράφω , να γίνεστε ρόμπα".
"οι χαρακτηρισμοί δεν πάνε σε όλο το blog , πόσο μάλλον μια οργάνωση . Πάνε σε όποιον έχει αυτό το στυλάκι"
Μεγάλε σε βλέπω να χρησιμοποιείς πληθυντικό και όχι ενικό, άρα μάλλον αναφέρεσαι σε εμάς...
Από κει που άλλα έλεγες από μπλογκ σε μπλογκ τώρα λες άλλα από ανάρτηση σε ανάρτηση.
Αποφάσισε για ποιο λόγο γράφεις και εδώ είμαστε εμείς να σου δίνουμε χώρο να μας κάνεις ρόμπα.
το εξηγώ ρε σύντροφε μισή ώρα μετά ,πως μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι , για την απάντηση που πήρα σε σχόλιο που δεν έχει ίχνος επίθεσης , υπαινιγμού κλπ ...
το ξέρεις ( θα γίνω παιδί δημοτικού ) πως ( στο άλλο ) με έχουν πει " σκουλήκι " ?
και δεν το σχολίασε κανείς ότι δεν είναι σωστό ...
δεν βαριέσαι , καλή καρδιά !!!
απάντηση στην ουσία του ΚΚΕ - μλ - μπογιό ακόμα δεν έχω πάρει .
κ. σ.
Άκουσε κάτι, δεν σε έβρισα ποτε.σου είχα πει ομως ότι αν σσυνεχίσεις τα κρυφό φασιστικα σου σχόλια για παρσιματα μικροφωνων θα γινομασταν "κωλος" .αλλα επειδη δεν σου αξίζει ίχνος προσοχής σε αγνόησα.και συνεχίζω. Τωρα δεν πρόκειται να ασχοληθώ μαζί σου. Και επειδη ποτε σου δεν μιλάγεσ για εξάρτηση και αντιιμπεριαλιστικη πάλη σε τσουζει πολυ μάλλον που επιβεβαιώνονται οι αναλύσεις ,δυστυχώς,μας. Επειδη απεχθάνεσαι τον χώρο μας και δεν χάνεις ευκαιρία να το λες,μάθε πως δεν μου καίγεται καρφί . Γιατι οχι μόνο δεν μιλάς πολιτικά και με επιχειρήματα αλλα μεταχειρίζεται κόλπα και αστικού τύπου λογικές στις τοποθετήσεις σου.επισης αυτο που δεν θα καταλάβεις ποτε σου είναι ότι αν ήθελα θα έσβησα τα προσβλητικές σου σχόλια και ο μόνος λόγος που δεν το κανω είναι για να σου αποδείξω στην πράξη την ουσιαστική διαφορά μας.πήγενε τωρα να προβοκάρεις αλλα μπλογκ.εδω τα καταφέρες μια Χαρά.
άσε τον φασισμό έξω από τις διαφορές εντός αριστεράς και κομμουνιστικού κινήματος .
διάβασε το 2 και 3 φορές , ηρέμησε , και τελικά μην το γράφεις ... θα μιλάγατε όσο όλοι , και θα σας έπαιρνα το μικρόφωνο , το ξαναλέω , δεν είστε κάτι πάνω από τον κόσμο .
περί εξάρτησης , το ότι τα μέλη του ΚΚΕ μλ διαπαιδαγωγούνται να ψάχνουν την μη μονοπωλιακή αστική τάξη ,( για αυτό και λες ότι ο μπογιό λέει τα δικά σας , έλεος πια με το κάθε αριστερό ρεύμα , τώρα και από το μλ , ζήτησε συμμαχίες η μειοψηφία του ΚΚΕ ? έτσι θα μπεις στην κουβέντα της αριστεράς ? από το παράθυρο ? ) για την αυτοδύναμη ανάπτυξη , καλό είναι να προβληματίσει . Εξάρτηση σημαίνει ΑΑΔΜ και εθνική ανάπτυξη , στάδια και Βάρκιζες . Διεκδίκηση της εθνικής ανεξαρτησίας είναι πρώτα και κύρια αμφισβήτηση κάθε κοινωνικής σχέσης , δομής και ιεραρχίας , είναι έλεγχος στην κοινωνία από άλλο κοινωνικό μπλοκ , δεν είναι εξορθολογισμός του καπιταλισμού .
είναι λίγο δύσκολο να το συζητήσω μαζί σου ( πρώτα γιατί αρνήσαι να συζητήσεις για λόγους προσωπικούς σου , που δεν μας τους λες ) γιατί μέσα στο μυαλό σου έχει διαστάσεις θρησκευτικού δόγματος .
είναι σαν να προσπαθώ να πείσω πχ τον Μηλιό ότι κάτι στον αντίποδα της εξάρτησης , πχ περί αντικαπιταλιστικού ευρωπαϊσμού , δεν στέκει .
όταν κάτι δεν χρειάζεται εμπειρικά στοιχεία , απλά ο άλλος το πιστεύει και το φοράει καπέλο στην πραγματικότητα , όταν το στηρίζει με αναλυτικά εργαλεία του 1910 , από εποχές και χώρες μη πλήρους εμπέδωσης του κτπ , όταν σαν θεωρία λεηλατήθηκε από το ΠΑΣΟΚ και ο άλλος επιμένει ότι αυτό ήταν η εξάρτηση όπως την λέει το ΚΚΕ και όχι το μλ ( αλλά κατά τα άλλα ο μπογιό συμφωνεί με το μλ !!! )
δεν απεχθάνομαι τον χώρο σας , αλλά το φαινόμενο του χουλιγκανισμού μέσα στο κομμουνιστικό κίνημα , και του ψαρέματος στα θολά , ειλικρινά δεν προλαβαίνω να διαβάσω και την ΠΣ , από το άλλο blog δεν είδα νομίζω προσπάθεια καπηλείας της μειοψηφίας του ΚΚΕ μλ . Ούτε τις θέσεις της οργάνωσης σου δεν ξέρεις , αν και επιμένω ότι απλά τις πας στο λογικό τους όριο . ΕΞΑΡΤΗΣΗ = ΑΑΔΜ , δεν γίνεται αλλιώς ...
με συντροφικούς χαιρετισμούς
" κάποιος σύντροφος "
σε τελευταία ανάλυση ας απαντήσει κάποιος άλλος αφού ο Γούντι δεν μου μιλάει .
βέβαια η παθογένεια της άρνησης του διαλόγου είναι ότι δεν μένει ποτέ στο ασήμαντο πεδίο της αριστερής μπλογκόσφαιρας . Είναι μια γενική νοοτροπία , είναι μια κρατικίστικη απόφυση του κομμουνιστικού κινήματος , η αυτόκλητη πρωτοπορία , το αυτόκλητο ένα κόμμα της μιας τάξης , η άρνηση της αντίφασης και της πόλωσης των αντιθέσεων όπως έρχονται στον κοινωνικό ανταγωνισμό και όχι στα βιβλία .
αυτό κάνει διάφορες αριστερές να αρνούνται κάθε διάλογο , κάθε κοινή δράση της αριστεράς , να σε λένε πράκτορα , σκουλήκι και διάφορα τέτοια επειδή είσαι σε άλλη οργάνωση .
να αρνούνται τον πήχη της ταξικής πάλης εκεί που έχει μπει , δηλαδή στην συγκρότηση του κοινωνικού μπλοκ με τις δομές του , στην ρήξη με κάθε δέσμευση του σύγχρονου ιμπεριαλισμού , την ανατροπή του κοινωνικού υποδείγματος , και την κοινή δράση της αριστεράς για όλα αυτά .
τα λέω όλα αυτά , γιατί έχει μια αξία , να μπορούμε να ξέρουμε τι είναι αυτό για το οποίο διαφωνούμε . να εξηγηθούν με κάποιο τρόπο τα τόσα νεύρα ρε παιδί μου , τι είναι αυτό που διακυβεύεται και πρέπει να βγει το συμπέρασμα ότι δεν " είμαι σύντροφος " ...
γεια σας σε αυτή την κουβέντα .
" κάποιος σύντροφος "
Δημοσίευση σχολίου